Продавець Smart Power Ukraine розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2863 відгуків
ЗНИЖКА! LED автолампи BSmart S1 plus H11 9000Lm CSPПереглянути
+380 (68) 300-50-99
+380 (67) 411-66-01
+380 (67) 411-66-02
вул. Шевченка, 108, Львів, Україна
Автосвітло LED, Ксенон, лазер. Авто аксесуари і комплектуючі.

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Укрпоштапісляплата недоступна, оплата на сайті або на карту.
  • Meest ПОШТАДоставка "Meest" з оплатою на сайті або на карту, післяплата цим перевізником недоступна
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата через сайт компании.
  • Оплата без комісії на карту Монобанк
  • Оплата без комісії на карту Приватбанка
  • Готівкою (Самовивіз)Оплата готівкою у магазині Львів вул.Єрошенка 2
  • Безготівковий розрахунок для Юридичних осіб
  • ПісляплатаТариф Нової Пошти 20 грн + 2% від суми переказу

Гарантія:

Чи збираєтеся повернути товар? Нам дуже шкода…

Процес повернення/обміну товару досить нудна та повільна справа. Щоб зберегти Ваш і наш час, дайте відповідь на три запитання:

1. Сподіваємось, що Ви перевірили відсутність механічних пошкоджень та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки?
Якщо ні, може бути ніяково в результаті. Адже якщо Ви не оглянули товар при отриманні, ймовірність того, що ситуація вирішиться на Вашу користь, мізерна.
2. Усі оглянули? Прекрасно! А як щодо термінів?
Чи зможемо прийняти товар для обміну/повернення, якщо 14 днів з моменту продажу не минуло. Уважно перевірте дату замовлення.
3. І останнє. Не варто випробовувати успіх у спробах відшкодування, якщо товар:
 має ознаки використання
 має відкриту блістерну упаковку
 пошкоджено або модифіковано (виключення: заводський брак).
Але це не про Ваш товар, правда?

У Вас три "ТАК"? Ви перевірили товар, але щось пішло не так.

Що далі?
1. Обов'язково повідомте про Ваше бажання обміну/повернення товару.
2. Заповніть Заяву на повернення коштів при запиті на повернення (бланк Заяви можна отримати у менеджера, якщо Ваш загубився по дорозі).
3. Надішліть Заяву на повернення товару, Гарантійний сертифікат та Товар на обмін/повернення в новому невикористаному стані, в оригінальній упаковці.
ВАЖЛИВО! Пересилання сплачується за ваш рахунок.
4. Після отримання товару на обмін/повернення наші фахівці проведуть контроль якості виробу протягом 1-2 робочих днів.
5. Після перевірки товару наш менеджер зв'яжеться із Вами.

Але всі правила мають виняток:
Завжди є шанс (близько 0,01% зі 100%) одержати товар неналежної якості — несправний, що не повністю забезпечує виконання своїх функціональних якостей. Якщо ви цей "щасливець", тоді послідовність ваших дій така:
1. Обов'язково повідомте нам про Вашу "біду".
2. Заповніть заяву про повернення коштів (на обігу цього листа) у разі запиту на повернення.
3. Надішліть нам заяву на обмін/повернення.
ВАЖЛИВО! В цьому випадку пересилання оплачується за наш рахунок.

КОНТАКТИ МЕНЕДЖЕРІВ для фіксування обміну/повернення Вашого замовлення: +38068-300-50-99

Дані для відправки товару та заяви:
УКРПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м.Львів, індекс 79039, вул. Єрошенка 2/2, тел.+380677877588, до питання.
НОВА ПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м. Львів, відділення №70, тел.+380677877588

ВАЖЛИВО! Повернення коштів провадиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання товару та прийняття позитивного рішення.
Контакти
+380 (68) 300-50-99
+380 (67) 411-66-01
Менеджер Мирослав
+380 (67) 411-66-02
Менеджер Володимир
вул. Шевченка, 108, Львів, Україна
Smart Power Ukraine
+380683005099+380683005099
ФОП Дзира Марта Богданівна

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner