Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Meest" з оплатою на сайті або на карту, післяплата цим перевізником недоступна
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 4000 ₴.
- післяплата недоступна, оплата на сайті або на карту.
Способи оплати
- Оплата через сайт компании.
- Оплата готівкою у магазині Львів вул.Єрошенка 2
- Тариф Нової Пошти 20 грн + 2% від суми переказу
Гарантія:
Чи збираєтеся повернути товар? Нам дуже шкода…
Процес повернення/обміну товару досить нудна та повільна справа. Щоб зберегти Ваш і наш час, дайте відповідь на три запитання:
1. Сподіваємось, що Ви перевірили відсутність механічних пошкоджень та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки?
Якщо ні, може бути ніяково в результаті. Адже якщо Ви не оглянули товар при отриманні, ймовірність того, що ситуація вирішиться на Вашу користь, мізерна.
2. Усі оглянули? Прекрасно! А як щодо термінів?
Чи зможемо прийняти товар для обміну/повернення, якщо 14 днів з моменту продажу не минуло. Уважно перевірте дату замовлення.
3. І останнє. Не варто випробовувати успіх у спробах відшкодування, якщо товар:
має ознаки використання
має відкриту блістерну упаковку
пошкоджено або модифіковано (виключення: заводський брак).
Але це не про Ваш товар, правда?
У Вас три "ТАК"? Ви перевірили товар, але щось пішло не так.
Що далі?
1. Обов'язково повідомте про Ваше бажання обміну/повернення товару.
2. Заповніть Заяву на повернення коштів при запиті на повернення (бланк Заяви можна отримати у менеджера, якщо Ваш загубився по дорозі).
3. Надішліть Заяву на повернення товару, Гарантійний сертифікат та Товар на обмін/повернення в новому невикористаному стані, в оригінальній упаковці.
ВАЖЛИВО! Пересилання сплачується за ваш рахунок.
4. Після отримання товару на обмін/повернення наші фахівці проведуть контроль якості виробу протягом 1-2 робочих днів.
5. Після перевірки товару наш менеджер зв'яжеться із Вами.
Але всі правила мають виняток:
Завжди є шанс (близько 0,01% зі 100%) одержати товар неналежної якості — несправний, що не повністю забезпечує виконання своїх функціональних якостей. Якщо ви цей "щасливець", тоді послідовність ваших дій така:
1. Обов'язково повідомте нам про Вашу "біду".
2. Заповніть заяву про повернення коштів (на обігу цього листа) у разі запиту на повернення.
3. Надішліть нам заяву на обмін/повернення.
ВАЖЛИВО! В цьому випадку пересилання оплачується за наш рахунок.
КОНТАКТИ МЕНЕДЖЕРІВ для фіксування обміну/повернення Вашого замовлення: +38068-300-50-99
Дані для відправки товару та заяви:
УКРПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м.Львів, індекс 79039, вул. Єрошенка 2/2, тел.+380677877588, до питання.
НОВА ПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м. Львів, відділення №70, тел.+380677877588
ВАЖЛИВО! Повернення коштів провадиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання товару та прийняття позитивного рішення.
Процес повернення/обміну товару досить нудна та повільна справа. Щоб зберегти Ваш і наш час, дайте відповідь на три запитання:
1. Сподіваємось, що Ви перевірили відсутність механічних пошкоджень та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки?
Якщо ні, може бути ніяково в результаті. Адже якщо Ви не оглянули товар при отриманні, ймовірність того, що ситуація вирішиться на Вашу користь, мізерна.
2. Усі оглянули? Прекрасно! А як щодо термінів?
Чи зможемо прийняти товар для обміну/повернення, якщо 14 днів з моменту продажу не минуло. Уважно перевірте дату замовлення.
3. І останнє. Не варто випробовувати успіх у спробах відшкодування, якщо товар:
має ознаки використання
має відкриту блістерну упаковку
пошкоджено або модифіковано (виключення: заводський брак).
Але це не про Ваш товар, правда?
У Вас три "ТАК"? Ви перевірили товар, але щось пішло не так.
Що далі?
1. Обов'язково повідомте про Ваше бажання обміну/повернення товару.
2. Заповніть Заяву на повернення коштів при запиті на повернення (бланк Заяви можна отримати у менеджера, якщо Ваш загубився по дорозі).
3. Надішліть Заяву на повернення товару, Гарантійний сертифікат та Товар на обмін/повернення в новому невикористаному стані, в оригінальній упаковці.
ВАЖЛИВО! Пересилання сплачується за ваш рахунок.
4. Після отримання товару на обмін/повернення наші фахівці проведуть контроль якості виробу протягом 1-2 робочих днів.
5. Після перевірки товару наш менеджер зв'яжеться із Вами.
Але всі правила мають виняток:
Завжди є шанс (близько 0,01% зі 100%) одержати товар неналежної якості — несправний, що не повністю забезпечує виконання своїх функціональних якостей. Якщо ви цей "щасливець", тоді послідовність ваших дій така:
1. Обов'язково повідомте нам про Вашу "біду".
2. Заповніть заяву про повернення коштів (на обігу цього листа) у разі запиту на повернення.
3. Надішліть нам заяву на обмін/повернення.
ВАЖЛИВО! В цьому випадку пересилання оплачується за наш рахунок.
КОНТАКТИ МЕНЕДЖЕРІВ для фіксування обміну/повернення Вашого замовлення: +38068-300-50-99
Дані для відправки товару та заяви:
УКРПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м.Львів, індекс 79039, вул. Єрошенка 2/2, тел.+380677877588, до питання.
НОВА ПОШТА: Кричун Сергій Володимирович, м. Львів, відділення №70, тел.+380677877588
ВАЖЛИВО! Повернення коштів провадиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання товару та прийняття позитивного рішення.